kakmonster


det är så konstigt med plugg.
jag älskar ju att skriva. men bara för att det är något jag måste göra blir det inte alls kul.
då tycker jag helt plötsligt det är mycket roligare att diska, vika kläder och till och med städa toaletten, som annars är det värsta som finns...
usch vad man fungerar konstigt.

jag har varit så glad hela dagen över min stundande nyköpingsresa att jag nästan glömde bort att jag först ska till skolan imorrn, innan jag får åka. en lång skoldag till och med, med en tre timmar lång håltimme i mitten. jag längtar mest till håltimmen, för då ska jag nog unna mej en kopp billigt kaffe och en muffin. jag vet, det är inte klokt hur mycket onyttigt jag äter just nu. men jag har ett sånt sötsug, det går inte att stoppa.
det är nästan lite läskigt. men man får väl vara glad att det inte är knark jag blivit beroende av.
och förhoppningsvis är det bara en period som går över snart, innan mina kläder hunnit bli för små...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0