ärter och vin

  


jag har fått ett beroende. gröna ärter.
jag har alltid ett paket hemma i frysen, och det bästa jag vet när jag kommer hem är att ta fram och hälla upp i en skål, och bara äta. iskalla ska dom vara, och gärna lite frysta.

men det funkar bara med findus små gröna ärter. i only eat the best.

jag är bara hemma en liten snabbvisit. snart ska jag tillbaka till skolan och dricka vin. ganska lättsamt det där med att gå i skolan, som sagt. fick just rådet av magdis att jag skulle dricka mängder, men ikväll står findrickande på schemat kan jag lova. även om jag bestämt mej för att det är charmigt att göra bort sej ibland, är det inte riktigt vad jag siktar in mej på just idag...

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0