an apple a day..


nej, jag mår inte alls bättre idag.
vad är det med mej och förkylningar nuförtiden? det där med att jag aldrig blir sjuk stämmer inte riktigt in på mej längre. och jag trivs inte alls bra i rollen som sjukling.

sara ringde mej imorse och berättade alla detaljer från gårdagskvällen och natten, så nu vet jag vad jag missade. känns inte helt ok.

har startat min dag med broccoli, blodapelsin och grönt te. till imorrn måste jag bli bättre, för då har jag en viktig lektion och terminens första tenta. just nu oroar jag mej mer för hur jag ska orka ta mej dit än om jag kommer klara tentan. stackars stackars linnea.


..keeps the doctor away. eller..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0