you are a star


vi hade en bra fikastund och satt kvar ända tills cafét stängde.
snart kommer vi nog klassas som stammisar. tack för ikväll vännen!

nu är det nagelfix. naglarna ska målas grågröna innan det är sovdags.
och det ska bli ganska snart. imorse gjorde jag det härliga att vakna samma tid som jag skulle åkt hemifrån, och det ska inte upprepas imorrn. imorrn ska jag vara pigg och utvilad och redo för redovisning. usch, jag kommer nog aldrig komma ifrån att tycka sånt är jobbigt. det är förstås väldigt bra att jag får möjlighet att träna på det, men det är lite svårt att glädjas över den möjligheten så här precis innan.

jaja. jag får göra mitt bästa. heja linnea.





Kommentarer
Postat av: Fotograf Jonas Elofsson

Riktigt snyggt! Bra ljus, redigering och posé.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0