tuesday afternoon


har varit i skolan och jobbat med ett grupparbete i stort sett hela dagen.
nu är jag trött. känner att jag är i behov av kaffe och en vän. en vän som börjar på w.
och precis det ska jag faktiskt få! ska åka in och möta upp waccis på jobbet, och sen placera oss på vårt favoritespresso inne på nk. tisdagsmys med stora bokstäver.


nu kommer jag vännen. kaffetime it is.

är en liten smula irriterad idag. min facebook funkar inte, och har inte gjort på ett par veckor nu. låter kanske som ett löjligt problem, men det är jobbigt. man räknar ju med att det ska funka. så om ni undrar varför jag inte svarar på mejl eller annat är det för att jag inte kan se dom. inte för att jag är otrevlig.

finns nog inget som gör mej på så dåligt humör som tekniksaker som inte fungerar. det gör en så stressad! och jag verkar tyvärr drabbas av precis allt sådant. min tv är alldeles död, datorn fungerar bara när den är på humör, facebook är konstigt och mobilen trasig. yes. teknikguden har definitivt något emot mej...


Kommentarer
Postat av: waccis

när är den här bilden tagen? :) tack för idag älskade!!!

2011-02-08 @ 21:24:42
Postat av: linnea

den är från i somras när du, jag och maja var ute ihop. och vi dansade på medborgarplatsen =)

2011-02-08 @ 23:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0