bad day


iallafall hittills. mitt humör är nere på noll, trots att jag haft min lilla buddha i innerfacket på väskan hela dagen. skulle inte det betyda tur?
det är lite jobbigt att börja i en ny skola. ny klass och allt det där.
det ska bli så skönt när tiden har gått lite, och man hittat sin plats och lärt känna alla.
och lärt sej hitta. men det lär jag väl göra lagom till examen, om jag känner mej själv rätt...

vet inte varför jag velar så mycket vad gäller mitt liv hela tiden.
jag kan verkligen aldrig bestämma mej när det gäller viktiga val.
om jag handlar kläder till exempel, så känner jag direkt i magen om jag vill ha plagget eller ej. sen bestämmer jag mej, och så tänker jag inte mer på det.
men när det gäller framtid, utbildning.. då är det som om magkänslan bara slutar existera.
allt jag gör känns både rätt och fel på samma gång. hälften hälften.

snälla. give me a sign. ett starkt sådant tack.
jag önskar mej en livscoach, som tog alla besut åt mej.
så jag slapp fundera själv.

men nu ska jag sluta tänka för idag. jag ska åka hem till maja och ha myskväll.
men först ska jag städa lite, fixa iordning mej, och dansa lite framför spegeln till den här:
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0