dagens små vykort


vi gick upp ganska tidigt imorse för att vara vi. åt den underbara frukosten som jag kommer ha svårt att vänja mej av med när jag kommer hem; scrambled eggs, små söta pannkakor, massa färsk frukt och god yoghurt. och pineapple juice förstås. sen satte vi oss i en båt ut till railey beach, den närmsta stranden härifrån sett.


yoghurt-lunch på stranden.


min favorityoghurt ska tilläggas, bättre än thaimat och bättre än det mesta!


efterrätts-melon!


jag tror att vi hittade till rätt balkong =)


god mat fick vi iallafall så vi är helt klart nöjda!

på vägen hem blev maja erbjuden 1200 baht för sina din sko-sandaler av en thailändsk man. hmm. då märks det att man inte är hemma i sverige.

puss och godnatt! 



Kommentarer
Postat av: waccis

ser inte helt rätt ut, dåligt att jag inte minns namnet på stället förövrigt :P aja, ni ser ut att ha de gott iallafall! här hemma missar ni inget... lovar! puss bästa!

2011-01-16 @ 21:49:00
Postat av: Linnea

tusan då, vi som var så säkra på att vi funnit det! jaja, bara att leta vidare.. nej om vi missar nått så måste du berätta! puss puss lilla vän!

2011-01-17 @ 11:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0