förlåt buddha


jag är en stockholms-utekväll rikare och en pigg söndagmorgon fattigare.
jag mår inte alls bra, trots två koppar kaffe och två värktabletter.
födelsedagsfirandet hemma hos maja var riktigt lyckat, även om jag missade ett par timmar av förfesten på grund av varmvattenbrist här hemma. ovanligt.. jag svor nog högre inne i badrummet än vad min granne brukar göra, och det slutade med att jag fick duscha kallt iallafall. var så arg så jag grät.

väl ute tappade jag min telefon i golvet, och självklart slutade den fungera helt.
blir så ledsen! hur ofta händer det att en mobil inte tål att tappas i golvet? men just nu. och just min. och därför har jag inga partybilder alls att visa upp idag. blä.

buddha gillade nog inte att bo i min väska, för jag har bara haft otur sen jag la honom däri. nu har han fått flytta upp på min sänghylla istället. och jag har redan gett honom ett offer, som jag lärt mej att man ska göra för att få honom på bra humör. hoppas han tycker om zoo-klubbor.

nu ska jag vila lite innan jag ska iväg på familjeträff. mamma och pappa är på väg upp till storstan för att fira majas och min födelsedag på grekisk restaurang. det ska bli mysigt. jag ska beställa in en stor cola och äta massa tsatsiki. och så ska jag inviga min nya 99-kronors tröja från hm. ett fynd!

puss så länge.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0