från idag



vi bad en liten tant ta ett kort på oss i båten imorse.
hon jobbade nog inte som fotograf till vardags.


gud vad jag inte vill lämna det här. jag hade kunnat bo på den här bänken om det vore så.


ikväll blev det balkongmat igen. och den här gången är jag ganska säker på att vi hittade till den rätta!

nu är vi hemma och ska sova tidigt, för imorrn ska vi upp redan vid sju och åka på utflykt. båtutflykt, som är det allra bästa jag vet. så nu hoppas jag att natten går fort, för jag vill åka nu på en gång!

sov gott.


Kommentarer
Postat av: waccis

ser väldigt rätt ut ;) va tyckte ni? puss sötis!

2011-01-20 @ 20:44:38
Postat av: linnea

bra! vi åt jättegod toast skagen till förrätt, precis som i sverige smakade det! sen åt maja fish and chips som var gott, men jag tog tyvärr tomatsoppa som bara smakade utspädd ketchup.. en besvikelse! valde mellan den och det du åt, så du kan ju gissa om jag ångrade mej.. men fint var det iallafall! kramis söt!

2011-01-21 @ 12:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0