happy birthdaygirl


min dag i bilder.


blev väckt imorse av en sjungande syster, ballonger och rosa chokladpengar =)


take me to the beach.


jag ♥ havet!


lunch från detta lilla matställe!


you made my day ♥


lycka!!


finmiddag på pakasai. vanlig mat istället för thai. slurp!



lycklig och nöjd på väg hem med nyshoppade thaiskor och starbuckskaffe!


och efter mycket om och men kom en sjungande trio upp med tårta till vårt rum.
nu har jag blåst ut ljusen och ska snart sova. och imorrn när jag vaknar är jag hela tjugosju. det är verkligen inte klokt.

tack mini för idag, du är den bästa!



Kommentarer
Postat av: waccis

sjungande trio? har ni fått napp? ;)

2011-01-17 @ 20:43:46
Postat av: Linnea

haha.. hotellpersonalen, om man kan kalla det napp =) Annars är det väldigt torrt på den fronten... puss!

2011-01-18 @ 04:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0