home sweet home


ens eget hem är väl aldrig så underbart som efter en bortanatt.
jag hade nästan glömt bort att jag hade städat innan jag åkte, så jag fick en liten överraskning när jag klev innanför ytterdörren. fint som nästan aldrig förr!

jag har haft det väldigt bra i strängnäs. emelie har pysslat om mej, och jag har fått ta fram lektanten inom mej och byggt lego med en väldigt uppfinningsrik liten treåring.. =) och så har vi ätit god mat och pratat bort hela kvällen. tack söta vän, du är den bästa!

nu på kvällen har jag varit hos magdis och sett let´s dance. tur det, för min tv fungerar fortfarande inte och jag hade inte överlevt utan att ha fått se andreas weise.

nu är det nog sovdags för mej. hej skönhetssömn.
för imorrn är det bäst att jag är pigg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0