klassmormor


två första skoldagarna är avklarade, och det med nöd och näppe.

jag tror att jag har drabbats av jetlag, vilket känns lite överdrivet eftersom thai bara ligger 6 timmar före i tid. det borde man väl ändå kunna klara? men sen jag kom hem har jag varit ständigt trött, och ändå inte kunnat sova på nätterna. det är verkligen en plåga att ligga och vrida och vända sej timme efter timme, och ändå vara för trött för att gå upp.. hmm.
jag hoppas det vänder inatt. jag vill bli mej själv igen.
förkyld har jag blivit också. på planet hem förstås. ganska oundvikligt antar jag, när hälften av passagerarna satt och hostade och snörvlade och snöt sej som aldrig förr. man riktigt kunde se bakterierna flyga omkring i luften och landa på en själv.
så nu har jag en svullen snorig näsa och matchande röda ögon.
snygg som aldrig förr dvs...

annars känns skolan ändå bra.
helt okej. med det enda lilla minuset att jag verkar vara klart äldst i klassen.
jag som tänkte att det var ganska lagom att börja plugga nu.
men tydligen är jag lite efter, eller ganska mycket. ungefär sju år...

nu på kvällen har jag varit och druckit te på ett nytt favoritfik med w.
vi har verkligen lyckats vända vår caféotur och blivit riktiga fikaproffs.
pratproffs också, men det har vi ju alltid varit. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0