måndag och ett nytt år.


det borde jag tänkt på innan jag gick till gymmet, för det var fullt med tränande människor som ville hålla sina nyårslöften. vanligtvis brukar det vara ganska folktomt på mitt gym, men idag fick jag stå och köa till crosstrainern som jag annars brukar se lite som min egen privata...
men till slut blev det min tur, och nu har jag tränat så hårt att jag är värd att äta massa gott hela dagen.

idag har jag fixdag.
jag ska fixa lägenheten i toppskick så den är redo för skolstart direkt när jag kommer hem från thai den 25:e. och jag ska fixa mej själv så jag är så fräsch jag bara kan bli innan jag sätter mej på planet på söndag. och så ska jag fixa mat.



snart åker vi lillan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0