snart är tiden inne


för min efterlängtade chokladmousse!
ikväll kunde jag inte stå emot längre, så jag sprang ner till maxi i myskläder och pälsmössa och köpte en sån som man vispar till själv.
nu står den upphälld i ett rosa finglas i kylen och ska snart få bli uppäten av mej.

en annan bra sak som har hänt här hemma ikväll är att jag har börjat packa lite.
resväskan ligger framme på golvet och jag har börjat fylla den med lite småsaker.
handduk, pocketböcker, 6 par solglasögon.. och då har jag ändå tvingat mej själv att välja bort två stycken. men så är det när man jobbar i glasögonaffär. det hade ju varit värre om jag hade jobbat med skor, för skor tar större plats.

puss och godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0