stars in my eyes cause i´m havin a good time




även om det kan låta lite löjligt, är ju faktiskt ett nytt år lika med en nystart.
en chans att förändra sej, tänka om, rensa ut sånt som är gammalt och dåligt.
och jag tror faktiskt att jag är lite klokare idag än jag var för ett år sedan.
möjligtvis också lite rynkigare, men det får man väl leva med. eller bara botoxa bort =)

jag har inga nyårslöften för i år. jag bestämde mej för att allt redan är bra som det är. jag är bra som jag är. och man kan ju inte lova sej själv att lyckas finna kärleken, för det sköter ju sej självt. eller missköter sej. men hoppas kan man ju. och om mediet jag var hos i höstas hade rätt med sina spåkort, kommer jag att hitta den rätta i juli. vi får väl se. och tills dess får jag njuta av mitt singelliv så gott jag bara kan.

och det kommer jag nog.
att börja sitt år med en thailandsresa måste väl vara det bästa man kan göra?

nu ska jag pilla bort lösögonfransarna som fortfarande sitter kvar sen igår.
sen sova. jag är i ett stort behov av skönhetssömn!



so happy i could die.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0