utslag!


någon hade visst glömt bort att det finns en liten baksida med att åka på solsemester.
en baksida som kallas utländska myggor, som jag inte brukar tåla så bra.
mina ben är fulla med stora, hårda, illröda och kliande myggbett, och foten som drabbats värst är så svullen att den nog skulle passa i skostorlek 43 någonting. iallafall på bredden.
och som om det inte vore nog har jag dagen till ära fyllts med en massa soleksem.

jag ser ut som ett prickigt monster, och absolut inte som en solbränd semesterbabe.

idag har vi varit på chicken island, som nog kan vara den vackraste platsen någonsin.
ändå har det varit lite svårt att njuta av vit sand och 30-gradigt vatten idag.
jag har suttit under en palm och hållit storfoten högt. och bett tyst till gud om bättring.


den dagliga båtfärden!


chicken island.


perfection. underbar strand, snygg syster, snygg bikini.


själv ville jag bara bli fotad i skuggan idag, av naturliga skäl...


paradis.


öns söta lilla restaurang.


medicin. förhoppningsvis min räddning. nu ska här knapras piller och smörjas salvor som aldrig förr. jag älskar tjejen som jobbar på apoteket här i närheten, speciellt efter att hon sagt att min svullna fot inte var "dangerous" utan "absolutely normal".
nu kan jag andas ut litegrann.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0