vad gör jag här?


för tredje morgonen i rad vaknar jag upp alldeles ensam, i en grå, liten och kall lägenhet.
kan ju inte låta bli att undra vad jag egentligen gör här.
varför har jag valt detta, av alla platser på jorden?
what a waste of time.
antagligen går det väl över när man vant sej tillbaka till vardagen.
men just nu... jag längtar tillbaka till red ginger!










världens godaste frukostbuffé.


are u spicy, are u cute, are u sexy... yes we are, låt oss flytta in igen!


men mest av allt saknar jag den här.
har varit så mysigt att bo ihop, och vi har inte haft ett enda syskonbråk på två veckor.
du är min favoritsyster! nu har jag visserligen bara en, men om vi hade varit fler är jag säker på att du ändå hade varit den bästa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0