way to go!


godmorgon.
givetvis kunde jag knappt sova en blund på planet inatt, delvis pga en ovanligt ful bebis som gallskrek halva resan. påminn mej om det om jag någon gång får för mej att vilja skaffa egna barn tack!
har sovit jättedåligt här hemma också. antar att jag saknar min hotellsäng, för det gör jag.
jag saknar allt! nu skulle vi troligtvis varit på väg hem från stranden om vi hade varit kvar.
istället sitter jag i en kall lägenhet med trötta påsar under ögonen och hinkar i mej kaffe.
den här dagen måste klaras igenom, så är det bara.

men vi överlevde ju flyget iallafall, så man får vara glad för det.

och ännu gladare är jag för det här brevet som jag rotade fram bland all annan post i min överfulla brevlåda inatt.


ha! i´m the winner. nu återstår bara att se om bianco följer rekommendationen. men det värmer mej i vilket fall. jag visste ju hela tiden att jag hade rätt.

nu ska jag smaska i mej lite godis innan jag åker till skolan.
en liten ängel hade varit här och fyllt på min lägenhet med både frukost och godis innan jag kom hem. tack snälla lotta, du är bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0