after work och after week


jonna och jag har haft en välförtjänt drinkkväll på anglais efter en hel veckas jobb. perfekt fredagkväll! jag har visserligen en jobbdag kvar innan min helg börjar på riktigt, men det försöker jag att inte tänka på just nu. när vi gick hem hade det redan börjat bli mörkt fast klockan inte var så mycket och det blåste och kändes lite som höst. visserligen är hösten mysig, men jag är inte riktigt redo för den än. den här sommaren har verkligen flugit iväg i rekordfart hittills, och just nu skulle jag bara vilja stoppa tiden och stanna upp och njuta en liten stund innan jag fortsätter.


jonna med en ovanligt sur drink.


och jag med samma. men bartendrarna var trevliga så det vägde upp surheten litegrann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0