borttappat: humör


det är inte min dag idag. allt har gått emot mig och nu kan jag inte le ens om jag anstränger mig. citronsur. jag tackar gud för att jag är ledig imorrn. i need it. hoppas jag vaknar på bättre humör, och då ska jag ta tag i alla tråkiga ärenden som jag skulle gjort i tisdags men struntade i till förmån för att sola på klippor. såklart.

om jag haft ett badkar hemma hade jag tappat upp ett skumbad nu och lyssnat på bra musik och druckit vin. men nu har jag inte det, så jag får nöja mig med att bädda ner mig i sängen med min favoritbok. och jag tänker inte göra någonting ikväll. inte laga mat, inte gå ut, inte städa. bara ligga inne och vara sur ifred. det känns som det bästa botemedlet just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0