festkväll




festade med dessa tre sweets igår. upplagt för en perfekt partykväll med andra ord. men trots det tappade jag plötsligt suget helt efter inte ens en timme inne på f12, och gick hem strax efter midnatt. jaja, what to do. hade en mysig förfest hemma hos mig iallafall. och idag är jag ju rätt utvilad inför min femte jobbdag i rad, och sista på en hel vecka (!!). hela sju dagars semester, so lovely. ikväll ska jag packa min rosa resväska och imorrn sätter jag mig på tåget mot min hemstad. om vädret håller vad det lovar kommer jag och mamma och pappa åka ut med båten på det stora blå några dagar. jag håller tummarna allt jag kan, för jag behöver verkligen ett miljöombyte nu. bara få sitta på en klippa vid vattnet och andas frisk luft. hela jag skriker efter det. 






♥ ♥ ♥

tack för igår! och hoppas ni har överseende med att jag blivit en tråkig tant.


Kommentarer
Postat av: wacipedia

tack själv vännen! hoppas de går bra o jobba idag. blir ingen sväng till stan idag.. klarar inte att ta mig från soffan. huuaa va jag mår!! vi rings sen :) puss

2011-07-10 @ 13:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0