fredagsförstörd


det är otroligt vad det tar på krafterna att jobba i en butik utan kunder. man blir helt försegad. jag har druckit kaffe och druckit kaffe, men effekten har uteblivit. jag orkar inte hålla ögonen öppna en sekund till, jag vill sova!

och det ska jag snart. men först måste jag äta lite (är så sjukt osugen på mat även fast jag är hungrig.. varför har ingen uppfunnit en tablett man kan ta varje morgon som täcker hela näringsbehovet för en dag. så man slapp vara hungrig och äta. jag hade definitivt varit en trogen kund iallafall) och städa. imorrn är det äntligen lördag och efter min jobbdag är det förfest hos mig. jag hoppas verkligen jag är piggare imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0