hemma





så här fint har vi haft det.

nu är vi hemma. eller hemma hos mamma och pappa då. jag har tänkt stanna här några dagar och förhoppningsvis hinna träffa båda elin och emma när jag ändå är här. det är ganska skönt att vara bortrest under sin semester. även om man inte gör något speciellt tror jag man mår bra av ett miljöombyte. iallafall jag gör det.

nu ska jag krypa ner i min gamla säng tillsammans med fashionstory. jag är helt beroende av spelet, det är det roligaste som uppfunnits. sa till mamma förut att jag var så rädd att tappa min iphone i vattnet när jag gick av och på båten, och om jag gjorde det skulle jag nog skrika "min butik!" istället för "min iphone!". haha. ett stort bevis på att jag är fashionstory-narkoman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0