j'adore dior


eftersom jag ändå inte verkar få sova en blund i natt på grund av ovälkommen nattgäst kan jag ju passa på att berätta om min nya förälskelse. ett par solisar från dior som alldeles nyss anlänt till synsam gallerian. en kattmodell i skrikfärg. egentligen älskade jag dem redan innan jag ens hade provat dem, de lyste liksom upp hela butiken.



är de inte himmelska? jag känner mig så fin i dem och jag kan verkligen se oss ihop på stranden på ibiza med en matchande beachbag. jag får egentligen absolut inte köpa dem. sommarens solglasögonkonto är för länge sedan övertrasserat. med råge till och med. men å andra sidan kanske det inte spelar någon roll då om jag spenderar lite mer...? hmm. köpa eller låta bli?


Kommentarer
Postat av: waccis

baby, du ville ha min åsikt även fast du visste den innan och jag är ju wacipedia - svar på allt och lite därtill... så som svar på din fråga: låt bli :D dina andra dior som du köpte är tuuusen gånger snyggare, enligt mitt tycke ;)



saknar dig!!! puss

2011-07-21 @ 01:17:11
Postat av: Jonna

Dom är ju bara fööör tuffa alltså! :)

2011-07-21 @ 09:33:35
Postat av: Linnea

Hmm nu blev det ju svårt.. Visseligen väger ju wacipedias ord tungt, men maja röstar för så det är två mot en.. :) puss på er!

2011-07-21 @ 13:41:15
Postat av: emma

nej du har massa! puss

2011-07-23 @ 09:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0