morgongåva


nu har jag fått resten av bröllopsbilderna som duktiga tallee tog på mig i våras.




här är ett par bilder från "morgongåvan". jag har ju dessvärre ingen blivande make att ge dessa till, så jag lägger ut två här och behåller resten för mig själv. och nu börjar jag faktiskt bli lite irriterad över att jag inte träffat mr right än. det är nio dagar kvar av juli och jag är fortfarande så singel som jag kan bli (eller "supersingel" som sw uttryckte det när hon skulle försöka fixa en kille till mig inne på east. han vände på klacken och försvann spårlöst in i folkmassan på typ två sekunder. haha, inte konstigt att jag är singel när jag har en så dålig wingman, eller wingwoman kanske jag ska säga..?). visserligen har nästan allt det andra mediet sa stämt hittills, med utbildning och allt. men det här med den rätta verkar omöjligt. hon sa faktiskt juli. visserligen har jag två helger till på mig innan det blir augusti. jag får hålla tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0