nästan utbränd


trots att den här jobbdagen gick så smärtfritt tog den verkligen knäcken på mig. jag är helt död och har inte en enda kraft kvar. antar att jag fortfarande är i semestermood. som tur är är jag ledig imorrn igen, skönt att börja i lite lagom takt.

så ikväll tar jag det lugnt och ska sova tidigt. jag ska laga min fiskgryta så jag får i mig lite nyttigt, och sen ska jag krypa upp i min säng och läsa min nya bok. imorrn ska jag vara effektiv och uträtta en massa ärenden jag borde gjort för länge sen. ibland är det ett heltidsjobb bara att leva tycker jag. man borde få betalt.


min nya bok. har bara läst ett par sidor än så länge, men jag har läst alla andra böcker av denise rudberg och älskat allihop. så jag tvivlar inte en sekund på att jag kommer gilla den här med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0