nytt och fint


förutom att jobba och dricka fanta & rosé har jag hunnit med att shoppa lite. jag blev förälskad i dessa plagg inne på vero moda på lunchen, och självklart fick de följa med mig hem.



två koftor med lite broderier i ryggen. vanliga baskoftor som passar till allt, precis vad som saknades i min garderob. jag kunde inte välja färg så tog både en svart och en vit. för säkerhets skull.



och den här jackan som jag älskade redan vid första ögonkastet. jag vet att det är lite stört att köpa en jacka i juli, men den skrek så mycket linnea att jag inte kunde låta den hänga kvar på galgen. och den lär ju komma till användning för sommaren varar ju faktiskt inte för evigt, tyvärr. men det gör inte så mycket. i den här jackan kommer jag möta hösten med ett smile on my face.

nu ska jag göra ansiktsmask och sen sova. godnatt!


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vad fina koftor och älskar jackan! :) Hoppas du får en underbar sommar Linnea! :)

2011-07-12 @ 20:02:48
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0