put your hearts in the air


jag har haft en bra dag och jag känner mig på bättre humör igen. tack och lov. mycket tack vare söta kollegor på jobbet, och nu har tilde och jag haft myskväll på skansen med allsång. vi hade turen att få se både måns och saade på samma scen (iallafall om vi stod på tå så vi lyckades se lite över publikhavet), så nu har vi fått en snyggchock så det räcker för ett bra tag framöver.  




avslutade med en varsin barnportion pannkakor för 25 kr. så bra, och mjukglass fick man till också. vi satt med utsikt över dansbanan och tittade ut över alla femtio- eller sextioplussare som buggade loss. så vill jag också bli när jag blir äldre. hitta på saker på vardagkvällarna istället för att bara sitta hemma.

har tvingat mig själv att låta bli att läsa alla artiklar om oslo sen igår. har faktiskt inte gått in på aftonbladet eller expressen en enda gång. jag tar så illa vid mig och kan inte sluta tänka på det, så då är det väl lika bra att sluta ta in massa mer information.

nu ska jag sova. imorrn ska jag träffa lotta som jag inte sett på flera veckor eftersom hon varit semestertjej. mys.


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vad mysigt med Skansen! =)



Jag tar också väldigt illa vid mig när jag läser allt om Oslo ... men det värsta är att jag vill läsa allt som skrivs och att medierna verkligen kan frossa i alla detaljer.

2011-07-30 @ 15:29:55
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0