semester semester semester!


en hel veckas ledighet från och med nu! sol, please be with me now!! imorrn åker jag och det ska bli så skönt att komma bort från lägenheten ett tag. bara sova i en annan säng och se något annat. och träffa mamma och pappa såklart.

jobbveckan avslutades med världens längsta och mest händelselösa dag. det var som att tiden stod still och jag kände mig både gråhårig och rynkig när klockan äntligen slog fem. har lyxat till det med både maccismat och brownie från seven, men inte ens det lyckades pigga upp ordentligt.

som tröst unnande jag mig något i slutet av dagen. jag var nog värd det. men jag kan inte visa upp det här ännu, för jag har ångest...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0