sista inlägget


från den här datorn. min gamla klump som varit med mig sen jag startade bloggen, och ett bra tag längre än så faktiskt. time for a change. nu har jag släpat hem min nya rosa skatt genom stan och ska alldeles snart packa upp den och få den att funka. så om allt går som det ska sitter jag framför den ikväll och förundras över hur snabbt allt går.

men först ska jag springa ner till maxi och handla hem allt som finns i butiken som innehåller socker. jag skulle dieta tre veckor innan ibiza för att slippa rulla fram på stranden, och hela den här veckan har jag varit superduktig. det är absolut ingen svältdiet utan jag äter precis hur mycket jag vill av allt utom chips, godis, glass och bakverk. och det har gått bra. men nu känner jag ett akut sötsug, och eftersom humöret fortfarande är långt ifrån på topp (trots ny dator och allt) har jag inte mage att säga nej till mig själv. kanske är socker det som behövs för att bli glad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0