suddiga festtjejer


några bilder från igår. jag, magdis och jonna förfestade hemma hos mig och hade en rolig lördagkväll. jag önskar verkligen jag hade en bättre kamera så bilderna blev en aning bättre än så här i mörkret. eller det har jag ju egentligen, men jag är fruktansvärt dålig på att använda den. jag får nog börja skärpa mig.


fina jm och magdi.


med nya tattoos, väldigt stolta (och väldigt mogna!).


jonna med snyggskorna. nu känner jag ett akutsug att åka in till stan eller gå in på nelly och shoppa ett par rosa eller röda högklackade skor. så somrigt och snyggt!

vi gick till soap eftersom jag hört att survakten hade slutat och det var så länge sen vi var där. det hade han i och för sig, men den nya var inte ett dugg trevligare han. jag förstår inte varför de alltid har en survakt precis i dörren som förstör gästernas partyhumör, vad är grejen med det? vi kom in i allafall, men man tappar alltid suget lite när man får köa för länge. men sen hade vi roligt på dansgolvet och var kvar nästan till stängning. bra kväll, tack sötisar!

på vägen hem på bussen satt jag och beklagade mig lite över att det inte hade hänt något riktigt spännande under kvällen. vi satt allra längst bak och jag satt i mittensätet. sekunden efter att jag sagt det tvärbromsar bussen så jag flyger nästan två meter fram och landar på golvet i mittgången. jag blev så chockad att jag bara satt och skrattade. och chauffören fortsatte bara köra som om ingenting hänt och bad inte ens om ursäkt. så dåligt! nu har jag iallafall lärt mig varför man inte ska sitta i mittensätet, det tänker jag aldrig göra igen. och så fick jag ju till slut mitt "spännande".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0