underbar träningsvärk


...kommer jag ha imorrn på jobbet efter världens jobbigaste corepass. jag svettas fortfarande. har dessutom cyklat fram och tillbaka till jobbet idag igen. jag älskar att cykla, jag förstår inte att jag inte gjort det jämt. det är skönt, smidigt och så hjälper det till att bättra på mitt lokalsinne som hittills varit lika med noll. snart kommer jag hitta i stan som en taxichaufför från taxi stockholm.


nytränad och nöjd.

nu är jag på gott humör och känner mig som vanliga linnea igen. så skönt. efter min humördipp i helgen och början av veckan trodde jag nästan att jag höll på att bli deprimerad på riktigt, men nu förstår jag ju att det "bara" berodde på norge. jag tyckte väl att jag inte hade något att oroa mig för egentligen. det är sommar, jag har snart semester och jag har världens bästa vänner. inget skulle kunna vara bättre. förutom den där lilla detaljen med mr right då, men det har jag nog tjatat tillräckligt om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0