ingen rolig helg


jag har haft en jobbig helg av flera olika anledningar och inte varit pigg eller på humör alls. och är fortfarande inte. och så tänker jag givetvis massa på det som hänt i norge, så då blir man ju extra nedstämd. det är så hemskt så man inte kan förstå att det är sant.

igårkväll träffade jag maja en stund iallafall och hade en lugn och mysig vinkväll på sturehof. det var helgens lilla ljuspunkt.


vitt till linnea och rosa till maja.


mcdonaldslycka efteråt.


och det var nog kvällens bästa. slurp!

nu ska jag sova och jag hoppas på att vakna utvilad och glad imorrn. och om jag inte är det på en gång lär jag iallafall vara på bättre humör innan dagens slut, för imorrn ska jag shoppa en ny dator. jag har redan bokat en på siba så det ska bara vara att hämta ut den. rosa och superfin, kommer passa perfekt i min lägenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0