övertrött


jag är så övertrött att jag inte orkar gå och lägga mig. jag har suttit i soffan i tre timmar och inte gjort någonting. bara läst lite bloggar, lyssnat på christina aguilera och spelat fashion story. jaja. imorrn är jag iallafall ledig och får sova exakt hur länge jag vill. det enda jag har inbokat är en klipptid kvart över sex och då borde jag ju faktiskt ha vaknat.

kikade in på mitt bankkonto förut och blev glatt överraskad över hur mycket pengar jag hade kvar. den här månaden kommer jag klara lätt som en plätt trots extensions och andra utgifter, tänkte jag. sen kom jag på att jag inte har betalat mina räkningar än den här månaden. väldigt moget och ansvarsfullt. så det ska jag göra imorrn också. sen lär jag väl få leva på nudlar ett par veckor, för jag tänker ju definitivt inte avboka mitt löshår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0