vi har bokat resa!


åh vad skönt det är att ha bokat och betalt. nu känner jag på riktigt att resan verkligen kommer bli av, och genast känns det som att min semester del två kom ett stort steg närmre. jag längtar! vi enades om resmål alla tre, och det blev detta:

i´m happy!






vi ska bo på detta fina fyrstjärniga hotell i san antonio, två kilometer från ibiza town. vi snickrade ihop vår egen resa så det blev inte dyrt alls. alltså fick vi både billigt och lyxigt, precis som jag önskade mig. ibland har man verkligen tur. nu vill jag sätta mina tre jobbveckor på snabbspolning, jag är otålig och vill åka nu nu nu.

det enda lilla minuset, eller stora minuset måste jag nog säga, är att vi ska flyga med ryanair både dit och hem. jag lider ju dessvärre av en flygrädsla som blivit värre för varje gång jag flugit, och ryanair känns för mig som det mest opålitliga bolaget man kan flyga med. otrevligt och osäkert. så det känns sådär. det är nästan så jag vill korka upp en flaska rödvin för att lugna mina flygnerver redan ikväll. (men det ska jag förstås inte. imorrn är det ju back to work och då måste jag vara utvilad och fräsch som en liten nyponros.) men tips mot flygrädsla mottages tacksamt.

puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0