where aaare u?


det har varit underbart att vara ledig idag. jag behövde verkligen få sova ut och bara vara lite ensam kände jag. har gjort både och, sov i elva timmar och har pysslat om mig själv resten av dagen. varit hos frissan och så på livsyogan förstås. så skönt!

och imorrn får jag vara ledig igen. jag ska färga ögonfransarna, bli långhårig (yey!) och posta min deklaration (ja jag vet - förseningsböter nästa.. suck).

förresten har vi kommit fyra dagar in i juli nu. juli är lika med månaden jag ska träffa mitt livs kärlek enligt mediet jag var hos förra sommaren. visserligen har det som sagt bara gått fyra dagar så jag borde väl inte stressa upp mig, men man börjar ju ändå undra. när ska detta egentligen ske? känns som jag mest kommer pendla mellan jobbet och min lägenhet resten av månaden och jag är mycket tveksam till att jag skulle falla för en kund.. jaja, det är säkert bäst att jag inte tänker för mycket på det här. men om jag inte dejtar för fullt innan den 1 augusti vill jag nog allt ha pengarna tillbaka för spåtimmen. jag har ändå väntat i elva månader nu på den här jäkla kärleken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0