30-årsfest!


så här såg det ut igår:


en bortsprungen transvestit. jag tappade bort mitt lokalsinne när jag skulle till festen och höll på att inte komma fram alls..


men till slut hittade jag fram till de tre vithåriga födelsedagsbarnen!





miss mystique ♥


hembakta muffins till efterrätt. mums tyckte jag och mozart.


jag trivdes i min look, men tror ändå jag gömmer undan peruken för ett tag framöver nu. en kväll som rosahårig räcker.


födelsedagsbarn och dj. hot hot hot. tack för en superkul kväll vännen!!


Kommentarer
Postat av: Magdis

Åhh du var sååå Snygg darling!! Tack igen massa för presenten:)



Nu börjar det igen,,spännande!!



PUSS

2011-06-12 @ 19:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0