äntligen är de här



reklamen stämmer verkligen. kakorna är mmmmm. jag har unna mig vad jag vill-söndag och har förutom att ha tillåtit mig själv att sova bort nästan hela dagen nu köpt hem dessa kakor och ostbågar. skulle egentligen ha ätit mat också, men det blev så äckligt att jag fick slänga hela portionen efter första tuggan. oätligt. jag får skylla på att jag föddes utan kockgener. det måste vara så.

imorrn får jag träffa waccis igen. hon har varit på londonweekend och har troligtvis massa shoppingfynd med sig hem som jag kommer bli avundsjuk på. men det gör inget, bara jag får träffa henne är jag nöjd. jag har waccisabstinens!


Kommentarer
Postat av: waccis

sötvän!! imorrn ses vi och myslunch blir de :)

2011-06-19 @ 22:37:04
Postat av: Mikaela Urbom

Shit va gott!!!

2011-06-21 @ 00:53:53
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0