äntligen lördag


min lägenhet ser ut som ett bombnedslag efter att jag försökt välja ut kläder att jobba i idag. det går inget bra. jag skulle behöva en helt ny garderob med bara jobbkläder som funkar att jobba i på sommaren. vi har så sjukt varmt i butiken så man kan inte vara för påklädd, men samtidigt måste man ju se lite seriös ut. och helst inte vilka färger som helst. inte lätt alls med andra ord. men nu ska jag försöka bestämma mig och springa ner till t-banan. innan jag börjar måste jag hinna shoppa lite alkohol och lösögonfransar. för ikväll är det lördagkväll! hur bra?

men först måste jag lyckas slita mig från alla burlesque-klipp på youtube. egentligen vill jag stanna hemma och se filmen en gång till. nu på en gång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0