burlesque


good day.
har precis kommit hem från filmkväll med magdis. vi har sett världens bästa film som nu hör till en av mina favoritfilmer ihop med clueless och coyote ugly - burlesque med christina aguilera och cher i huvudrollerna. så bra! nu vill jag bara dansa dansa dansa hela natten. men icke. jag ska krypa i säng och försöka få lite beautysleep innan jag ska upp och jobba imorrn. igen. ingen rast, ingen ro. men jag gnäller inte, för idag har faktiskt varit en toppendag på jobbet. jag har varit på strålande humör och nästan varit sjukligt positiv mot till och med de mest sura kunderna. inget kunde få mig att tappa humöret idag.


den här filmen rekommenderas starkt.


och att världens snyggaste skådis medverkade gjorde ju inte filmen sämre. nu har jag lust att tapetsera hela lägenheten med bilder på cam gigandet.

hotellfrukosten var förresten himmelsk imorse. mat kan verkligen göra en lycklig. och på lunchen åt jag och jm god sushi. kanske är det därför jag varit så himla glad hela dagen. mer hotellfrukost till linnea alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0