dagens dilemma


min dator blev överhettad och dog förut. jag fick panik och trodde jag hade förlorat allt viktigt jag har i den för alltid, men efter att ha klappat på den länge och sagt många snälla ord så vaknade den upp igen. lycka. men det var ändå ett litet wake up-call för mig. jag måste gå iväg och inhandla en ny. imorrn. imorrn ska jag ta tag i det.

nu ska jag möta upp sw på espresso house. hon hade egentligen inte så mycket tid för mig idag, men jag är så extremt sötsugen att jag nöjer mig med ett litet snabbfikamöte. nu är den stora frågan om jag ska välja kladdkaka, chokladboll eller muffins till teet. usch vad svårt, jag vill ha allt.


nej, jag ska inte gå så här till fiket. men jag hade gärna velat, för jag blev väldigt förtjust i min lugg. kanske dags att shoppa en löslugg nu? har ju faktiskt tänkt på det i över ett år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0