det här tycker jag är jobbigt:


när man är jättepigg och vill sitta uppe hela natten och titta på play och dricka lite vin. och så måste man tvinga sig till att gå och lägga sig istället för att man ska upp och jobba imorrn. jag gillar inte det. jag vill bestämma själv.
synd att det inte är jag som äger gallerian. då skulle jag ha ändrat öppettiderna lite dag för dag, efter humör.

nu ska jag åka ner i tvättstugan igen och den här gången hoppas jag inte på att träffa grannen med stort g. jag skymtade nämligen just mig själv i spegeln.


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

hoppas du haft en bra start på veckan :D GODNATT!

2011-06-21 @ 02:10:16
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0