experiment numero dos


jag älskar att experimentera med allt som har med utseendet att göra. ikväll testar jag baby foot, som fått så himla bra kritik på alla bloggar jag läst. nu sitter jag med fötterna i plastsockor som innehåller en gelé av örter och växtextrakt, och om några dagar kommer all död hud börja ramla av. fötterna utlovas bli lena som små babyfötter, och jag håller tummarna för att det funkar.

resultatet ska hålla i 3-4 månader. perfekt att testa inför sommaren alltså.


så här gosiga fötter räknar jag med att ha om ett par veckor.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

kommer de bli så små också ;-) haha...



/F

2011-06-05 @ 23:05:12
Postat av: waccis

åååh ge mig mer info om de där! vart handlar man? :D

2011-06-05 @ 23:32:43
Postat av: Linnea

det finns att köpa på life-butiken i gallerian sw =) 280 kr tror jag det kostar. spännande att se hur det blir!



2011-06-06 @ 00:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0