frukostlyx


jag har inte gjort någonting på hela kvällen. egentligen skulle jag följt med m & b på afterwork efter jobbet, men efter en stunds velande tog tröttheten över och jag bestämde mig för att åka hem och laga mat och gå en långpromenad istället. spännande tjej, jag vet. och gissa om jag lagat mat eller varit ute och gått? nej, inget av det. jag har bara suttit hopsjunken i soffan, ätit lite yoghurt och halvsovit hela kvällen. jag är så trött, jag orkar verkligen ingenting.

nu ska jag sova på riktigt, för imorrn ska jag upp extra tidigt. vi har morgonmöte med jobbet på scandic sergel plaza och ska bli bjudna på en lyxig frukostbuffé. sånt är det bästa jag vet. en linnea som får starta dagen med crossianter är en lycklig linnea.

ses imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0