glass


jag har sovit bort största delen av min söndag. det är jobbigt att vara allergisk, och jag förstår inte hur jag ska orka börja jobba heltid från och med torsdag om jag ska vara så här trött hela tiden. jag kommer ju somna stående i butiken.

nu har jag precis varit och handlat min favoritglass som jag ska äta framför ett tråkigt tvprogram. jag behöver bli nedkyld, för termometern i min lägenhet visar på 28 grader. onormalt!

köpte en bok att läsa på tåget imorrn också. jag ska nämligen till nyköping och hälsa på fyra fina tjejer. emma, tilde, lova och elin. mysmåndag med andra ord.



jag valde bingo rimérs bok, som jag är säker på kommer vara spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0