gnäll


här kommer lite gnäll från mig. blunda om ni inte orkar läsa.

jag har tandvärk! ingen vanlig liten tandvärk, utan en fruktansvärd, som om någon sitter och slår med en hammare i munnen på mig. när jag vaknade imorse trodde jag att jag hade fått halsfluss för att jag inte kunde svälja, men det visade sig att det var min visdomstand. den har börjat växa och halva munnen har svullnat upp. aj aj aj.

varför vill den förresten komma fram just nu? antagligen har jag lärt mig för mycket under det här pluggåret och blivit alldeles för smart. tur att det är sommarlov nu. jag kanske slipper de resterande tre iallafall.

dessutom har jag träningsvärken from hell efter corepasset igår. men det är åtminstone en positiv smärta, jag kan riktigt känna hur musklerna växer så det knakar. yey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0