husmorstips mot magknip

¨
nu har jag ätit upp en hel påse ostbågar och ena prinsessbakelsen. det är inte direkt som att jag kämpar för en bikinikropp.. men det var väldigt gott. det var värt en extra valk på stranden i sommar tycker jag.

och det roliga är att jag har haft magknip oavbrutet i fyra dagar nu, men efter att ha ätit allt det här har den plötsligt försvunnit helt. det kanske var prinsessbakelse som behövdes. därför antecknar jag det här nu så jag kan minnas till nästa gång jag får ont i magen. då vet jag vad botemedlet är.

nu är det praktikrapportdags. jag måste hinna klart ikväll så jag kan sola hela dagen imorrn (om det blir bättre väder än idag), och på kvällen ska vi grilla med jobbet. ute i god tid som vanligt. allt är alltså precis som det ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0