jag har just kommit hem från detta:



grillning i humlegården med waccis.


vi visade oss vara riktiga grillmästerskor. det var inte ett dugg svårt, och vi har nog aldrig ätit så god mat förut. inte på länge iallafall.









när det blev lite kallt ute (och vi blev för kissnödiga för att sitta kvar i parken) gick vi in och tog en varsin sommardrink på anglais. jag beställde egentligen en dagens, men bartendern frågade om vi inte ville ha något "roligare". sen blandade han ihop två avancerade drinkar med apelsinjuice som han pressade långsamt och mycket noggrannt. ett tecken på att vi var rätt ensamma i baren, haha. drinkarna var iallafall väldigt goda!

nu ska jag sova, för imorrn har jag världens längsta dag framför mig. ska hinna med en snabbrunda på stan, ett jobbpass och ett 30-årskalas som kommer pågå all night long. jag ser fram emot det väldigt mycket. festen alltså.

puss och godnatt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0