klantlinnea


min söndag har svischat förbi i rekordfart. nu är klockan snart elva och jag har inte ens hunnit äta. not good.

jag har jobbat, fikat med sw, haft pappa på snabbesök och hälsat på maja en stund. vi har tagit igen skvaller för en hel vecka och gått en promenad. sen avslutade vi med att handla på maxi ihop. när jag skulle lägga upp mina varor på bandet råkade jag välta ner hela min korg, och självklart gick locket upp på den värsta tänkbara varan - en burk musslor. hela golvet och alla mina varor blev dränkta i musselspad och kassören fick ringa efter en städare. pinsamt!

kassören: är det någon av varorna du lagt upp på bandet som inte är kladdig?
jag: nej alla är kladdiga, men det är ingen fara, jag torkar av när jag kommer hem.
kassören: eh, ja.. jag tänkte mer för min skull.

hmm, pinsamt igen.

nu ska jag laga fiskgryta (med musslor förstås, även fast jag inte är ett dugg sugen på det efter den här händelsen) och sen sova.

sw och jag fick förresten gratis chokladbollar när vi fikade efter jobbet. det var ett par som trängde sig före oss i kön så vi behövde bara betala för kaffet som plåster på såren. väldigt bra service, jag hoppas någon tränger sig före mig snart igen.

 

Kommentarer
Postat av: waccis

haha klantis :) ja den där extra väntan kändes helt som bortblåst för två ove sundbergs som du och jag. gratis är gott ;)

2011-06-26 @ 23:06:08
Postat av: Emma

tokigt på ica men så jag skrattade hihihi

2011-06-27 @ 07:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0