marc by marc jacobs


is my saviour today.
jag har varit lite småirriterad hela dagen. inte alls över jobbet för det har gått bra, utan över något annat. jag har gått omkring och morrat lite inombords och säkert fått ett par nya rynkor i pannan. usch!
så som en tröst unnade jag mig de här solisarna innan jag gick hem. mina marc by marc jacobs med gula pussmunnar på, som jag haft liggande i min privata låda hela våren. idag var det dags. nu är vi ett par och ska hålla ihop hela sommaren.





love is in the air.
hittar man ingen kille får man ha dessa som semesterflirt istället. funkar troligtvis minst lika bra.


Kommentarer
Postat av: Waccis

Vi får prata imorrn om det vännen. O du, snyggast i stan med dina nya brillor :D

2011-06-29 @ 22:10:36
Postat av: Jonna

Bästa semesterflirten ever ;) Du är iaf supersnygg i dem :)

2011-06-29 @ 22:38:42
Postat av: Linnea

sötisar. ser fram emot en tolvtimmarsdag med er imorrn =)

2011-06-30 @ 00:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0